Dana White
fot. fot: Chris Unger/Zuffa LLC
Udostępnij:

UFC z nowym sponsorem. Pojawi się na strojach

W środę organizacja ogłosiła, że będzie współpracować z Crypto.com na zasadzie długoterminowej. Strona kryptowalutowa – pierwsza w swoim rodzaju, która współpracuje z UFC – będzie miała swój branding na zestawach bojowych zawodników podczas gal, a także na narożnikach dla fighterów.

Partnerstwo podpisano na 10 lat, umowa jest warta 175 milionów dolarów.

– To partnerstwo dwóch firm, które są najlepsze w tym co robią – powiedział w komunikacie prezydent UFC Dana White – Żadna firma nie zrobiła więcej dla wzrostu popularności sportów walki niż UFC, a teraz jesteśmy jedną z największych marek sportowych na naszej planecie. Możemy pomóc Crypto.com dotrzeć do większej liczby ludzi na całym świecie dzięki sile naszej marki.

Pierwsze efekty współpracy zobaczymy już podczas sobotniej gali UFC 264.

Przeczytaj też: Barboza vs. Chikadze w main evencie sierpniowej gali UFC

Źródło: MMA Fighting


Kamil Gieroba
Data publikacji: 7 lipca 2021, 16:04
Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *