UFC zakończy wieloletnią współpracę z Reebokiem
Organizacja będzie wybierać pomiędzy Nike, Under Armour i Venum.
Nike to największa z wymienionych marek. Sponsor NFL, NBA czy MBL. Oczywiście z ich produktów korzysta również mnóstwo piłkarzy.
Najbardziej ze sportami walki kojarzy się jednak Venum. To producent odzieży i sprzętu dla różnych sztuk walki, sportów walki i fitnessu, w tym treningu krzyżowego, mieszanych sztuk walki, boksu, muay thai, brazylijskiego jiu-jitsu lub karate. Venum działa w kilku obszarach na całym świecie, w tym w Ameryce, Europie i Azji.
Tym samym skończy się pięcioletnia współpraca z Reebokiem, warta 70 mln dolarów. Umowa wygasa pod koniec roku.
To date the UFC’s “Promotional Guidelines Compliance” program (of which wearing Reebok apparel is part of) has paid out just shy of $33 million to athletes.
Dana White famously quoted as saying “all the money goes to” fighters after signing reported $70 million deal in 2014. https://t.co/dBz6QYtaGT
— Mike Bohn (@MikeBohnMMA) May 29, 2020
Przeczytaj też: Doniesienia: Yoel Romero podejmie Uriaha Halla