
Clout MMA wydaje oświadzczenie po gali w Płocku i wskazuje winnego problemów z transmisją!
Część kibiców nie mogła się zalogować na stronie federacji, inni fani natomiast podczas transmisji otrzymywali na ekranie informację o błędzie uniemożliwiającym dalsze oglądanie.
Federacja po kilku dniach po gali odniosła się do wspomnianych problemów z transmisją. Clout MMA opublikowało na swoich mediach społecznościowych oficjalne oświadczenie.
Na wstępie, Clout przeprosiło wszystkich fanów.
– Przepraszamy Was! Wiemy, że zawiedliśmy wasze zaufanie.”
Organizacja wskazała winnego problemów transmisji. Jest to firma odpowiadająca za serwery transmitujące galę.
– Miesiące ciężkiej pracy zostały zrujnowane przez podwykonawcę Redge Technologies sp. z o. o. Nie zlekceważyliśmy problemów, które pojawiły się w sierpniu. Spotykaliśmy się z Redge w każdym tygodniu, by monitorować postępy prac. Współpracowaliśmy z niezależną firmą, która dokonywała audytów, przeprowadziliśmy odpowiednie testy i byliśmy zapewniani, że platforma PPV wytrzyma ruch miliona odbiorców, co znacząco przekraczało szacunkową sprzedaż.”
– Czujemy się oszukani. Wszelkie zapewnienia okazały się nieprawdziwe – dodaje organizacja.
Clout MMA przekonuje również w swoim oświadczeniu fanów, że nie oszczędzali na systemie PPV.
– Jako organizacja Clout MMA nie oszczędzaliśmy na systemie PPV. Szacowany koszt takiej współpracy wynosi od 600 tysięcy złotych nawet do 1,5 miliona złotych za jedno wydarzenie.”
W dalszej części oświadczenia organizacja ponownie za problemy z transmisją obwinia firmę dostarczającą transmisję z wydarzenia.
– Wina za niedziałające PPV w 100% leży po stronie zewnętrznej firmy, dostawcy Redge Technologies sp. z o. o. Przy sobotniej gali pracowało łącznie ponad 700 osób. Jedynie podwykonawca przekreślił szansę na pozytywny odbiór naszego wydarzenia”
Organizacja informuje również, że rozpoczyna współpracę z nowym podwykonawcą odpowiadającym za transmisję gali.
– Rozpoczynamy współpracę z nowym dostawcą, StreamOnline, który z sukcesami przeprowadzał transmisje kilkudziesięciu gal w systemie PPV i dostarczał je na najwyższym poziomie.
Na koniec oświadczenia organizacja zapewnia, że zajmie się wszystkimi poszkodowanymi osobami, które wykupiły dostęp do transmisji.
Całe oświadczenie poniżej:
OŚWIADCZENIE pic.twitter.com/7gPVYsxGNt
— CLOUTMMA (@cloutmma) October 31, 2023
Przeczytaj też: Kaczmarczyk: Jak będzie trzeba, będę się kąpał we krwi i walczył do końca
Źródło: Clout MMA
- AktualnościRIZIN: Otoko Matsuri: Koike vs Shaydullaev – Wyniki gali
Kamil Gieroba / 4 maja 2025, 19:36
- AktualnościJanikowski: Z tyłu głowy mam to, że przegrałem dwa pojedynki w tamtym roku
Kamil Gieroba / 2 maja 2025, 16:30
- Aktualności„Jeżeli pieniądze będą odpowiednie…” – Hall otwarty na zaskakujący pojedynek
Kamil Gieroba / 1 maja 2025, 16:30
- AktualnościMichał Guzik z nowym rywalem na galę XTB KSW 106
Kamil Gieroba / 30 kwietnia 2025, 19:52
- AktualnościKulisy gali XTB KSW 105 – Wideoblog
Kamil Gieroba / 30 kwietnia 2025, 17:06
- AktualnościXTB Bonusy po gali XTB KSW 105 w Gliwicach
Kamil Gieroba / 30 kwietnia 2025, 16:59