KSW w Ergo Arenie
fot. Fot. KSW
Udostępnij:

Największa umowa sponsorska w historii KSW

Współpraca KSW i XTB ma charakter symboliczny. To dwie polskie marki, które dzięki swojej ambicji i odwadze w działaniu osiągają międzynarodowe sukcesy. Od 2025 roku kooperacja fintechu z największą federacją MMA w Europie jeszcze bardziej się zacieśni.

Podpisano właśnie największy kontrakt sponsorski w historii KSW. Na start nowej umowy, podczas gali XTB KSW 100, która odbędzie się 16 listopada w Gliwicach, zostanie przyznany specjalny, jednorazowy bonus w wysokości 100 000 złotych za najlepszy występ.


 

KSW i XTB współpracują od 2022 roku. Z każdym kolejnym rokiem polski fintech, oferujący superaplikację do kompleksowego zarządzania finansami, zwiększał zakres swojej obecności przy wydarzeniach sportowych największej federacji MMA w Europie. Nowa umowa, obejmuje wszystkie gale organizowane w 2025 roku, które przyjmą nazwę XTB KSW. Biorąc pod uwagę jej zakres, będzie to największa współpraca reklamowa w historii federacji. Kontrakt został podpisany do końca 2026 roku.

– Nasza dotychczasowa współpraca przebiega wzorowo. Pomaga w tym fakt, że nasze marki mają wiele wspólnego. Dzięki przemyślanym decyzjom, konsekwentnej strategii oraz odważnym inwestycjom pokazujemy wszystkim polskie success story. Cieszymy się, że będziemy kontynuować tę wspólną drogę w 2025 roku – mówi Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

Najbliższe miesiące będą dla KSW otwarciem się na nową grupę odbiorców. Jest to efekt nowego kontraktu telewizyjnego z Canal+. W jego ramach 10 gal będzie dostępnych dla wszystkich abonentów platformy, a dostęp do dwóch kolejnych sprzedawany w formie PPV. Warto podkreślić, że nowy partner telewizyjny deklaruje ponad dwukrotnie większy zasięg niż Viaplay.

 

– Od początku współpracy z KSW traktowaliśmy ją jako projekt długoterminowy. Dlatego jej przedłużenie jest naturalną konsekwencją naszej strategii – podkreśla Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB. – Co więcej, świat sportów walki i inwestycji mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach kluczową rolę odgrywają odpowiednia strategia i determinacja w dążeniu do celu. Dlatego KSW to idealny partner, by zwiększać rozpoznawalność XTB nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – dodaje Szymański.

Przedłużenie współpracy między XTB a KSW to kolejny element marketingowej strategii polskiego fintechu. W przeszłości ambasadorami marki były gwiazdy sportów walki, takie jak Conor McGregor, Jiri Prochazka i Joanna Jędrzejczyk. Obecnie, globalnym ambasadorem XTB i  twarzą najnowszej kampanii reklamowej jest legendarny piłkarz – Zlatan Ibrahimović.

Przeczytaj też: Konferencja przed galą XTB KSW 100

Źródło: KSW


Kamil Gieroba
Data publikacji: 5 listopada 2024, 20:56
Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *