Właściciele KSW
fot. KSW
Udostępnij:

Organizacja KSW zyskała nowego partnera!

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię europejskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.
W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji – KSW 39: Colosseumna PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.

Obok rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, strategia rozwoju KSW zakłada ekspansję na rynki zagraniczne. Gale w Irlandii oraz Anglii każdorazowo kończyły się sukcesem, dlatego naturalnym krokiem dla Federacji jest wejście na kolejne duże rynki. „Bild” będzie wspierać KSW
w zakresie promocji organizowanych wydarzeń oraz popularyzacji dyscypliny sportowej, jaką jest MMA
w Niemczech. Wydarzenia KSW w 2019 r. będą transmitowane na platformie medialnej bild.de. Pierwszy live-streaming można było obejrzeć już przy okazji kwietniowej gali KSW 48 w Lublinie. Obie strony deklarują, że liczą na długookresowe partnerstwo.

– „KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. Każda organizowana przez nas gala przyciąga publiczność liczoną w dziesiątkach tysięcy osób.
Kolejne miliony oglądają walki przed ekranami komputerów, telewizorów czy smartfonów.
Z sukcesem tworzymy historię MMA już od 15 lat, nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Dla rozwoju KSW kluczowe znaczenie ma wzrost, ale także zrozumienie współczesnego świata. Niemcy to ogromny rynek, który jest dla nas bardzo interesujący. Rynek pełen pasjonatów i najlepszych sportowców MMA na świecie. Niewątpliwie, „Bild” należy do liderów europejskiego rynku mediów. Wspólnie będziemy dążyć do zmiany wizerunku MMA w Niemczech. Moment podpisania umowy patronackiej będzie częścią historii tej dyscypliny, rozwoju zarówno MMA, jak i KSW w Niemczech” – mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny i współwłaściciel KSW.

„Bild” to niemiecki dzienniki o charakterze sensacyjnym; najlepiej sprzedająca się gazeta w Europie oraz siedemnasta na świecie pod względem nakładu. Pierwsze wydanie gazety ukazało się 24 czerwca 1952 roku.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA – Mixed Martial Arts)
w Europie i jedna z największych na świecie. To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie.  W tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

  • KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA
  • KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych
  • Puchar KSW – organizacja amatorskich zawodów MMA
  • KSW Shop – oficjalna linia odzieżowa KSW
  • KSW TV – oficjalna platforma streamingowa

Data publikacji: 9 maja 2019, 13:50
Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *